Ekonomi

Adform, 2022 mali yılında 92 Milyon Euro’yu aşan karı ile rekor kırdı

Modern pazarlama için oluşturulmuş tek global, bağımsız ve tam entegre reklam platformu Adform, bugüne kadarki en başarılı finansal süreci yakaladığı ve tüm parametrelerde ilerleme kaydettiği 2022 finansal raporunu açıkladı. 2023 yılında ekibe hem satış hem de yazılım geliştirme alanında 100 çalışanı daha ekleyen Danimarkalı reklam teknolojileri şirketi, yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor.

Adform, küresel reklam pazarı için zor bir yıl olmasına rağmen, 2021 mali yılında elde ettiği rekoru geride bırakarak 2022 yılında gelirini yaklaşık 4,8 milyon euro artırmayı başardı. Adform’un cirosu 92 Milyon Euro ile şirket tarihinin en yüksek seviyesine ulaştı.

Adform CEO’su Troels Philip Jensen, “Birçok rakibimizin aksine güçlü mali tablolarımız ile karlı bir yılı geride bıraktık. Bu da bize pazardaki mevcut konumumuzu güçlendirme fırsatı veriyor. Bu nedenle, 2023 yılında bu olumlu gelişmelerin üzerine inşa edebileceğimizi umuyoruz.”

İş geliştirmeye ve ödüllü çözümlere yatırım yapmak

Adform, başarılı finansal sonuçları ve güçlü nakit akışı sayesinde yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Adform’un bir dizi stratejik girişim için üç yıllık yatırım planı aşağıdaki alt başlıkları içermektedir:

Adform, 2022 yılında Bombay’da açtığı iş geliştirme departmanının toplam kapasitesini 2023 yılında yazılım ve ürün geliştirme tarafında artırmayı planlıyor. Ayrıca şirket, son dönemde büyüyen ABD pazarına giderek daha fazla yatırım yapıyor. ekosistemdeki konumu güçlenen dönem. Kârının yüzde 75’ini İskandinav ülkeleri dışından elde eden Adform için ABD de stratejik olarak değerli bir pazar konumunda.

Adform CEO’su Troels Philip Jensen, “2022 bizim için başarılı bir yıl oldu. Geçen yıl Adform, AdWeek’in Best of Tech Awards Platformu tarafından verilen En İyi DSP Ödülü dahil olmak üzere The Drum, Campaign ve AdExchanger tarafından En İyi Kimlik Çözümü alanında toplam altı ödülle onurlandırıldı. Elde ettiğimiz finansal sonuçlar, ürün ve çözümlerimizde çıtayı her geçen gün yükselttiğimizin kanıtıdır. Tüm çalışanlarımız bu başarılardan gurur duyabilir.”

Kuzey Avrupa’nın en büyük reklam teknolojileri şirketi olan Adform’un dijital reklam kampanyaları için yazılım platformu sağlayan çalışmaları ve çözümleri tüm dünyada yaygın olarak kullanılmaktadır. 24 ülkede 27 ofisi ve 650’den fazla çalışanı bulunan şirket, şubedeki konumunu giderek güçlendiriyor.

2022’de kazanılan ödüller:

“En İyi DSP Ödülü” AdWeek 2022 Okuyucu Seçimi: En İyi Teknoloji Ödülleri

“En İyi Yanıt Teknolojisini Kullanarak Değişime En İyi Yanıt” – The Drum Digital Advertising Awards ve Campaign Technology Awards 2022

“ID Fusion Solution ile En İyi Kimlik Teknolojisi Ödülü” – AdExchanger Awards

“ID Fusion Solution ile En İyi Gizlilik Teknolojisi Ödülü” – AdExchanger Awards

“ID Fusion Solution ile En İyi Veri Kullanımı Ödülü” – The Wires Awards 2022

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu